środa, 8 lutego 2012

Bank Millennium i problemy ze zwrotem 3 % za zakupy

Napisał do mnie Czytelnik, który poskarżył się, że nie otrzymał od Banku Millennium zwrotu pieniędzy w wysokości 3 % od dokonanych zakupów w filii sklepu Real (o tzw. money back, nie mylić z cash back, napisałem już w artykule "Zwrot pieniędzy za zakupy i Merchant Category Code - MCC"). Postanowiłem wyjaśnić tą sprawę i napisałem do Banku z pytaniem, dlaczego tak się stało. Oto odpowiedź:

"[...] zwrotem 3 % objęci są Klienci, którzy w każdym miesiącu kalendarzowym w okresie obowiązywania Regulaminu („Okres rozliczeniowy”) spełnią następujące warunki:
- łączne wpływy zewnętrzne na Konto wyniosą, co najmniej 1 000 zł (do kalkulacji łącznych wpływów nieuwzględniane będą przelewy z innych rachunków prowadzonych na rzecz Klienta w ramach bankowości detalicznej Banku), oraz- dokonają na terenie Polski transakcji bezgotówkowych w wybranych punktach handlowo-usługowych, wyodrębnionych na podstawie kodów kategorii akceptanta kart płatniczych Merchant Category Code (MCC) wskazanych w Załączniku do niniejszego Regulaminu. [...]".

W cytacie jest wspomniany ten "Regulamin zwrotu 3 %".

W w/w dokumencie jest mowa o tym, że zwrot następuje za zakupy m. in. w sklepach, które mają Merchant Category Code (MCC): 5411, 5441, 5451, 5462, 5499, 5331.

Nie wiem, czy Czytelnik spełnił pierwszy warunek, gdyż o tym nie napisał, ale jeśli był odpowiedni wpływ na konto, to wytłumaczeniem braku zwrotu pozostaje to, że dany oddział sklepu nie ma przypisanego któregoś z w/w kodów.

Sugeruję napisać do Banku, z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji. Może reklamacja pomoże i okaże się, że błąd popełnił Bank.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...