sobota, 31 grudnia 2011

Bank Pocztowy i noworoczny prezent?

Jako osoba pisząca m. in. o finansach staram się być na bieżąco ze wszystkimi zmianami w ofercie banków. A co za tym idzie, testuję usługi różnych instytucji, i właśnie od jednej z nich, Banku Pocztowego, dostałem teraz niespodziewany prezent. Na wstępie napiszę, że Pocztowy pochwalił się w liście przewodnim, że liczba ich klientów, niestety nie napisali, czy aktywnych, czy nie, a byłaby to z pewnością ważna informacja, przekroczyła w październiku br. 1 milion.

Prezent był i jest, przyznam niecodzienny, ale mi osobiście kojarzy się z grupą docelową i wizerunkiem tego banku, który to nawet w swoich reklamach utwierdza, pokazując emerytów, a dokładnie to w paczce był elektroniczny ciśnieniomierz!
Jako osobie przed trzydziestką nie za bardzo mi się przyda (choć za kilka lat pewnie zacznę go używać), ale sam fakt, że bank wysłał, przypuszczalnie, milion takich urządzeń, robi wrażenie.

4 komentarze:

finansowy pisze...

Wszystkie banki walczą o klienta , który na wagę złota na rynku zostaną najsilniejsi ,a co do banku pocztowego to coraz więcej wykłada na reklamę i chyba z korzyścią dla niego

Rafał Kozłowski pisze...

Być może właśnie przekroczenie magicznej liczby 1 miliona klientów jest wynikiem działań marketingowych!?

Anonimowy pisze...

...a ja mam więcej niż 60 lat i nie dostałam żadnego prezentu.
Joanna

Rafał Kozłowski pisze...

Joanno, spróbuj zapytać w banku, dlaczego Ciebie pominęli? Może prezent jest w drodze?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...