poniedziałek, 28 lutego 2011

Negatywne przykłady wsparcia użytkowników Allegro cz. 2

Innym przykładem negatywnego wsparcia użytkowników jest brak reakcji na moje zgłoszenie dotyczące wprowadzania przez niektórych sprzedających nieprawdziwych opisów przedmiotów, wystawianych na Allegro. Ten case dotyczy iPodów Shuffle.
Przykład nr 2 Na początku tego roku wysłałem do Allegro wiadomość, w której zwróciłem uwagę na fakt, że niektórzy sprzedający na Allegro wprowadzają kupujących w błąd, opisując sprzedawane iPody Shuffle marki Apple jako egzemplarze 5 generacji i wyższych. Uznałem to za co najmniej nieuczciwe działanie, które wpływa negatywnie na rynek i konkurencję, gdyż zgodnie z informacją na oficjalnej stronie producenta:  http://www.apple.com/support/ipod, w kolumnie na dole, dotyczącej Shuffle jest wyraźna informacja ("iPod shuffle (4th generation)"), że ostatnim, czytaj najnowszym modelem - wersją, jest 4 generacja (poniższe zdjęcie przedstawia ten fakt).



Pracownik Allegro odpowiedział, co następuję:
"[...] Uprzejmie informuję, że zgodnie z artykułem 5.5 Regulaminu Allegro za opis aukcji i za wszystkie jego nieścisłości, jak również zgodność z Regulaminem Allegro odpowiedzialny jest Sprzedający.

Zapewniam jednak, że uwzględniamy wszelkie skargi Użytkowników, którzy zakupili przedmiot o cechach niezgodnych z parametrami zadeklarowanymi w opisie aukcji. Podejmujemy wówczas stosowne działania wobec Sprzedających, którzy naruszyli zacytowany wyżej punkt Regulaminu. [...]"
W tej sytuacji jednak nie byłem kupującym, więc Allegro nie podjęło żadnych działań, a handel iPodami Shuffle 5 i 6 kwitnie w najlepsze. Po wpisaniu w pole wyszukiwania "iPod Shuffle" (http://allegro.pl/listing.php/search?category=20148&sg=0&string=ipod+shuffle) pojawia się kilkanaście aukcji tego typu:

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...