Dokładnie treść listu od pracownika Biura Telefonicznej Obsługi Klientów brzmi następującą:
"[...] Pragnę poinformować, iż z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że niepoprawnie pobrane opłaty za kartę zostaną zwrócone do 20.09.2011. Oczywiście dokonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 100 PLN w miesiącu kalendarzowym zwalnia z opłaty za kartę i w przyszłych miesiącach sytuacja nie powinna mieć miejsca [...]".
Faktem jest, że warunki zwolnienia z opłaty za kartę spełniłem na pewno, więc spodziewam się, że do 20 września oddadzą mi te parę złotych.
Nie spodziewał bym się, że mBank nagle zmieni Taryfę opłat i prowizji, i zniesie abonament za kartę, ale może komuś z zarządu cała ta sytuacja da do myślenia.
Dodam, że aby zostać zwolnionym z prowizji, należy, tu cytat ze strony mBanku:
"Opłata nie zostanie pobrana jeśli Klient (Posiadacz rachunku) spełni w miesiącu kalendarzowym co najmniej jeden z poniższych warunków:
a) dokona dowolną liczbę transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 100 zł; transakcja może zostać wykonana dowolną kartą debetową i/lub kredytową z oferty dla Klientów indywidualnych. Transakcja musi zostać rozliczona w danym miesiącu kalendarzowym. Transakcją bezgotówkową jest: zakup kartą w sklepie w Polsce i za granicą, transakcja MO/TO (zamówienie pocztowe / telefoniczne), płatność internetowa, mTransfer z karty kredytowej. Do transakcji bezgotówkowych nie jest wliczana wypłata pieniędzy realizowana w ramach transakcji Cashback.
b) posiada aktywną usługę "Wypłaty ze wszystkich bankomatów"".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz